עיריית תל-אביב־יפו באמצעות חברת אתרים השלימה את השלב בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישן ברידינג והפכה חלק מהאזור התעשיתי לפארק ירוק חדש עם גבעת תצפית חדשה ועשרות עצים שנשתלו

הפארק, שנמצא ברחוב רחבעם זאבי במפגש עם טיילת רידינג ופארק רידינג המערבי הצמוד למעגנת חברת החשמל, מהווה שלב ראשון בפיתוח מתחם מכלי הדלק הישנים, שעתידים בהמשך להפוך למוקד בילוי ייחודי.

בפארק ניטעו 84 עצים, הותקנו כ-20 פרגולות צבעוניות ועשרות ספסלים, ואלו יוצרים מרחב מזמין, מוצל ועם מרחבי דשא בעלי נוחות אקלימית מרבית. בהמשך יסומן במקום גם שביל אופניים, שיעבור בשטח שצמוד לתחנת הכוח.​

​שטח הפארק הוא 12 דונם. מתחם המיכלים, הוא אזור בעל אופי תעשייתי אשר במשך שנים היה מוכר יותר כאזור תפעולי שצמוד לטיילת רידינג. פארק רדינג, שנראה היטב להולכים על גשר רידינג מכיוון נמל תל אביב, הוא מהלך שנוצר כחלק מתפיסה עירונית כוללת של פיתוח קו חוף רציף, נגיש, מזמין ומלא חוויות. הטופוגרפיה הפיסולית תוכננה כך שהשטח הפנימי ביותר הוא הגבוה ביותר, כדי לאפשר מבטים אל הים, תחנת הכוח והמגדלור.

ברחבי הפארק הותקנו כ-20 ספסלים, כולם נגישים לאנשים עם מוגבלות. בנוסף, בפארק תמצאו ברזיות ותאי שירותים לשימוש המבקרים והמבקרות וגם תא שירותים לאנשים עם מוגבלות.

אדריכלות נוף: אורבנוף

צילום: גיא יחיאלי